Välkommen till min nya blogg

Hej på er!

Välkomna till min nya blogg. Eller man kanske ska säga välkommen tillbaka till bloggvärlden till mig? Jag heter Natalie och har tidigare bloggat på isbrudarna. Nu har jag valt att starta en helt ny och egen blogg. Namnet blev icereiter så det kommer som mest alltså handla om mig och min islandshäst Hrammur. 

Vem är då jag?
Jag är en helt vanlig 25 åring som är från början ifrån Stockholm men flyttat ner till Skåne för kärleken. Jag jobbar som fransstylist på Janes Skönhet & Makeup. Jag har då en islandshäst, en hund, 3 katter & 2 ödlor. Så ja, djur är en av mina passioner och det är också nått ni kommer få ta del av i både skrift och bild. 

Jag kommer bygga upp den här bloggen sakta men säkert till en trevlig och vardaglig blogg där ni kan läsa om vad jag gör i livet.